الثلاثاء 23 أبريل 2024 12:23 مـ 14 شوال 1445 هـ
جريدة النهار المصرية رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرأسامة شرشر

فن

ريم طارق طليقة حسن شاكوش: مش هعتذر لحورية فرغلي

حسن شاكوش و حورية فرغلى
حسن شاكوش و حورية فرغلى

أكدت ريم طارق، طليقة المطرب حسن شاكوش على أنها لن تعتذر للفنانة حورية فرغلي بعد أن أثارت الشكوك حولها مؤخرا بعلاقتها مع شاكوش.

وقالت ريم طارق في لقاء لها فى احدى البرامج التليفزيونية : حورية فرغلي مش زعلانة مني.. هي قالت البنت مجابتش اسمي.. وأنا مقولتش حاجة عشان اتراجع فيها أو اعتذر عنها.

تفاصيل تصريحات ريم طارق المثيرة للجدل

وسبق وأن أكدت ريم طارق، طليقة المطرب الشعبي حسن شاكوش، على أن أحد أسباب طلاقها من “شاكوش” هو علاقته بـ فنانة مشهورة تعاني من أزمة صحية، وثالث حرف من اسمها راء.

وقالت ريم طارق خلال لقاء لها ببرنامج 90 دقيقة مع الإعلامية بسمة وهبة: حسن شاكوش كان على علاقة مع فنانة مشهورة عندها مشكلة صحية في رمضان.. وقفت مع حسن شاكوش بكل الطرق وخليته يصلي في اخر فترة رغم أن ده كان مستحيل.

رد حسن شاكوش على طليقته

كما حرص المطرب الشعبي حسن شاكوش الرد على اتهامات طليقته ريم طارق، التي كشفت عنها خلال حلولها ضيفة فى احدى البرامج التليفزيونية.

وقال حسن شاكوش في مقطع فيديو نشره عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: أنا كنت ساكت كتير، وأنا عمري في حياتي ولا جبت سيرة بنت ولا غلطت في حق بنت لأني عارف يعني ايه المرأة المصرية، وعارف يعني ايه شرف المرأة المصرية، وزي ما المرأة ليها شرف وكرامة بردو الرجل ليه شرف وكرامة وسمعته، وأنتو عارفين أن شغلنا كله قايم على سمعتنا.

وتابع: أنا بعمل أغاني للبنات وللمجتمع بتاعي ولجمهوري وللناس اللي بتحبني، كل الناس اللي بتسمعني ناس محترمة وليهم كل التحية والتقدير ومينفعش أجيب سيرة أي واحدة في أي وحش، دا اللي أنا اتربيت عليه.