السبت 18 مايو 2024 07:13 مـ 10 ذو القعدة 1445 هـ
جريدة النهار المصرية رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرأسامة شرشر

فن

رسائل تامر حسني لـ بسمة بوسيل.. هل تصف أغانية حياته الشخصية (القصة الكاملة)

تامر حسني وبسمة بوسيل
تامر حسني وبسمة بوسيل

تداول عدد من الجمهور رسائل بين المطرب تامر حسني وطليقته السابقة بسمة بوسيل، تكشف حقيقة الأغاني التي يطرح تامر كل فترة، حيث توقع البعض أنها تصف حياته الشخصية وتتحدث عن علاقتة مع طليقته بسمة، لكن تامر حسني نفى تلك الأقاويل وأوضح أن حياته الشخصية ليست لها علاقة بالأغاني مؤكدا أنه يكن كل الحب والتقدير لطليقته بسمة بوسيل بسبب أبنائهم.

تامر حسني ورسالة بسمة بوسيل

في البداية أعرب المطرب تامر حسني، عن استيائه الشديد من تعليقات البعض على أغانيه بأنه تصف ما حدث بينه وبين طليقته بسمة بوسيل، موضحا أنه يكن كل الاحترام والتقدير لزوجته السابقة ووالدة أطفاله بسمة بوسيل.

رسالة تامر حسني لـ بسمة بوسيل

وكتب تامر حسني، عبر حسابه الرسمي بموقع إنستجرام: "ملاحظ إن في بعض التعليقات كل ما أنزل موضوع أغنية أو هزار معاكم، بعض الناس بيربطوه بحياتي الشخصية، ده غلط يا جماعة، أولًا مش أنا اللي ممكن أعمل كده".

وأضاف: "رغم الظروف الحالية.. مازلت أكن لبسمة كل الحب والاحترام ده غير إن هي شاركتني في اختيار أغانيا ومهما يحصل دي في دمي وأم أولادي وعلاقتنا كويسة جدًا دلوقتي ولو طلبت عنيا مش هتأخر، تاني حاجة أنا بحب أهزر معاكم دايمًا من يوم طلوعي لو في أغنية أو نكتة حلوة أو إفيه حضر في دماغي".

طلاق تامر حسني وبسمة بوسيل

وأوضح تامر حسني :"أنا على طبيعتي معاكم، ثالث حاجة الفنان الحقيقي اللي بيعبر عن مشاعر كل الناس في كل حالاتهم، بفرح لما بلاقي أغانيا بتغنوها وإحساسها واصلكم، لأني بتعب عشان أكتب الكلام اللي نفسكم تقولوه إنتوا".

واختتم تامر حسني حديثه كاشفا عن مفاجأة لجمهوره قائلا: "ده لسه في أغاني توجع أوي نازلة قريب إن شاء الله.. كده مش هنزلها".

منشور تامر حسني وبسمة بوسيل

وبعد ساعات قليلة من منشور تامر حسني، ردت الفنانة بسمة بوسيل، على رسالته الأخيرة بعد حديثه عن أعماله الفنية وعلاقتهم، مؤكدة أنها تبادله نفس الشعور.

تعليق بسمة بوسيل على رسالة تامر حسني

وكتبت بسمة بوسيل عبر خاصية الإستوري، بحسابها الرسمي بوقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير بـ "إنستجرام"، وقالت: "يا تيمو أنت كمان عندي زي ما أنا عندك وربنا يوفقك في شغلك".