الأحد 19 مايو 2024 09:31 صـ 11 ذو القعدة 1445 هـ
جريدة النهار المصرية رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرأسامة شرشر
الداخلية تكشف حقيقة فيديو الاستعراض في زفاف ”صحراوي الإسماعيلية” فرحها ثاني يوم العيد.. الحزن يخيم على المنوفية بعد وفاة فتاة أسفل عجلات جرار زراعي مصرع شخص بالمنوفية بعد سقوط سيارته في مصرف مشاركة وزارة السياحة والآثار في ورشة العمل المصرية التركية للترويج للمقصد السياحي المصري الحسم يتأجل.. تعرف على موعد مباراة الإياب بين الأهلي والترجي في أبطال إفريقيا التعادل السلبي يحسم موقعة الذهاب بين الأهلي والترجي في نهائي أبطال إفريقيا بالصور.. وزيرة الثقافة ونجوم الفن يؤدون واجب العزاء في زوجة أحمد عدوية المستشار الألماني شولتس: 500 شاحنة هي الحد الأدني للمساعدات الإنسانية ومن شن الحرب عليه المسؤولية الإنسانية بفلسطين 60 دقيقة سلبية بين الأهلي والترجي في ذهاب نهائي أفريقيا شوط أول سلبي بين الأهلي والترجي في ذهاب أبطال أفريقيا الحكم على مقتحم منزل رئيسة الكونجرس الأمريكي السابقة بالسجن 30 عاما أول ربع ساعة.. التعادل السلبي يسيطر على مباراة الأهلي والترجي في نهائي الأبطال

فن

حسن شاكوش ردا على زوجته: الرجل المصري له كرامة وبتأسف لكل ست

رد مطرب المهرجانات حسن شاكوش على ما أثارته زوجته ريم طارق من شائعات حول علاقتهما وفترة زواجهما.
وقال حسن شاكوش خلال الفيديو الذي نشره عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي «الفيس بوك»: «مساء الخير يا جماعة، يمكن من ساعة الحوار ما خلص ومن آخر فترة أنا كتبت فيها وقولت إني هسكت ومش هحكي أي تفاصيل عن إنسانة كانت في يوم من الأيام عايشة معايا ومراتي احترامًا للي كان بنا».
وتابع: «عارفين بعد كل فترة بيحصل فيها كلام كتير أو ضغط من كل اللي حواليا ببقي عايز أطلع وأحكي تفاصيل كتيرة أدافع بيها عن نفسي بس برجع وأقول هرد بكلام والكلام هيجيب كلام ومش هنوصل لحلول».

وأضاف: «الراجل المصري ليه كرامة زي ما الست ليها كرامة، وبرامج مصر كلها كانت عايزاني أطلع أتكلم وأدافع عنها، ولكني كراجل مصري استحالة أتكلم في شرف الست، وده ميرضيش ربنا أنها تطلع تتكلم على الراجل المصري بالشكل ده، ومينفعش أتكلم عنها لأنها كانت مراتي في يوم من الأيام، وكمان طليقها اتكلم في كل اللي أنا عايز أتكلم فيه».

ونوه خلال حديثه: «ياريت محدش يسمع أي حاجة من حد ولكن نسمع من الطرفين بس كل اللي أقدر أقولوا إن مفيش عين تصدق غير اللي تشوفة ربنا يهدي الجميع ويعدينا منها على خير، وأسف إن طولت عليكم».

كما وجه إعتذارًا لسيدات مصر خلال حديثه، قائلا: «أنا بتأسف لكل ست مصرية وأنتوا على رأسي من فوق، تحياتي».