24 أكتوبر 2021 02:18 18 ربيع أول 1443
النهار

رئيس التحرير أسامة شرشر

  • بنك مصر
فن

رامي جمال يعتذر لزوجته أمام الجمهور.. ورد مفاجئ من الأخيرة

النهار

اعتذر الفنان رامي جمال، لزوجته ناريمان، بسبب احتفاله بعيد ميلادها برسالة ساخرة منه، وهي الرسالة التي تعرض بسببها لهجوم كبير من الجمهور إذ رأى الجمهور أنها إهانة لزوجته.

وكتب رامي جمال في منشور جديد يعتذر من خلاله لزوجته: آسف لو اتضايقتي يوم عيد ميلادك مني بشكل مباشر أو غير مباشر، أصابني عدم التوفيق في استخدام كلامك.. وهزار اعتبروه البعض استهزاء أو انتقاص من أهم شخص في حياتي رغم أني عارف وواثق في تفكيرك وطبيعة حياتنا اللي بمميزاتها وعيوبها قررت أنها تكون مش للعلن.

وتابع: الآراء السلبية اللي شفتها واللي أنتي شفتيها لمجرد محاولتك إثبات أن كلامي عنك هو أصلا بوست ليكي قبل البوست بتاعي جدعنة منك غير مستغربة للأسف قُبلت بأنك شفتي فعلا كلام من البعض يضايق، وبما أننا عايشين مع ناس فأنا بعتذر لك عن اللي حستيه بسبب هزار عارف أنك قابلاه بس من حب ربنا فيكي ومن سوء التوفيق ليا أن الناس شافته إهانة وقررت تدافع عنك.

واختتم رامي جمال حديثه كاتبًا: من غير كلام كتير آسفلك وآسف للي ضايقهم الموضوع وشكرا جدا ليكي واللي فهموا قصدنا من الأول بس الدرس المستفاد أني غلطت في نشر حياتي للعلن أوعدكم مفيش كلام غير في اللي بشتغل فيه بحبك.

فيما ردت زوجة رامي جمال على منشوره قائله: "مش عارفة بتتأسف عليه وليه وبقولك تاني طريقة هزارك دي مش بتضايقني ولا هزاري معاك بيضايقك ولو بيضايق الناس فخلاص مفيش داعي يشفوه لكن هو ولا غلط ولا حاجة محتاجة اسف بالنسبة لي وأنا بحبك زي ما أنت وما حبش أن أى حاجة في الدنيا تضايقك.

البنك الأهلي المصري
البنك الأهلي المصري