الجمعة 29 مارس 2024 10:00 صـ 19 رمضان 1445 هـ
جريدة النهار المصرية رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرأسامة شرشر
إصابة زوجين وأبنائهما الثلاثة إثر تصادم سيارة مع كارو في قنا.. بالأسماء برومو فيلم «شقو» لعمرو يوسف يحقق 6 مليون مشاهد بعد طرحه ب 24 ساعة اللواء اركان حرب مجدي شحاته احد ابطال حرب اكتوبر متحدثا للنهار عن اخر تطورات الاوضاع في الشرق الاوسط والعالم : شباب حزب الجيل الديمقراطي يشاركون بفاعلية في ملتقي شباب العالم بيومي فؤاد: إحنا بتوع فلوس وبروح السعودية أشتغل علشان أخد فلوس ”المعلم” يتصدر قائمة مسلسلات المتحدة الأكثر متابعة في رمضان غادة عبدالرازق تتعرض لحادث سير في «صيد العقارب» وتفاعل واسع على مواقع التواصل بعد مشهد القتل بدم بارد في الحلقة 18 من الحشاشين.. سوزان نجم الدين تتصدر ترند ”أكس” 800 متسابق ومتسابقة في حفظ القران الكريم بمركز شباب ديرب الخضر بينهم أب ونجليه.. إصابة 5 أشخاص من أسرة واحدة إثر انقلاب ملاكي في قنا.. أسماء مكتبة الإسكندرية تحتفل بيوم اليتيم اقامة بطولة تنس ضمن فعاليات الدورات الرمضانية لمهندسي الإسكندرية

فن

مشادة كلامية بين المخرج مجدي الهواري وريهام سعيد

نشبت مشادة كلامية بين المخرج مجدي الهواري والإعلامية ريهام سعيد بسبب منشور على مواقع التواصل الاجتماعي.

حيث كتب المخرج مجدي الهواري عبر فيس بوك:" عارفين المثل اللي بيقول ؛ لا يصح إلا الصحيح ! ولا ايه ؟

وعلقت ريهام سعيد على كلام مجدي الهواري قائلة:" بس مش انت إلي تكتب البوست ده لأنه في الآخر زميل و الزملا يقفوا جنب بعض مش يشمتوا في بعض .

ليرد الهواري عليها قائلا:" مين الآخر !! ومين الزميل!! ومين اللي بيشتم !! اعتقد كلامك لحد تاني !! وفي مكان تاني !!

رغم اني مش محتاج ابرر . ولكن !

وتابع :" انا سمعت الخبر من التعليقات . ومش مضطر أبدأ اقول المقصود الحقيقي بالبوست، اعتقد ان حلفاني يكفي، ومش مضطر كمان ابرر، لاني اعتقد اني حر في ما ادونه علي حسابي الشخصي.

تابع: انا مش هخش ابدا في النوع ده من التريندات لاني مش من المدرسة ديه خالص ولا الناس اللي بتعمل كده حتي هتلاقي متابعيني واصدقائي شبهي ومحترمين كده وكمان ولا محتاج شهرة مثلاً وتاريخي يشهد علي احترامي للجميع ومن الجميع".

وأختتم مجدي الهواري بـ:"هتلاقي ناس تانية في اكونتات تانية عايزة لقطة وماشين مع التريند مش هنا ! ولا انا".