25 أكتوبر 2021 15:25 19 ربيع أول 1443
النهار

رئيس التحرير أسامة شرشر

  • بنك مصر
رئيس الوزراء من فرنسا: ”حياة كريمة” أول مشروع وطنى يخدم 58 مليون مواطنطقس الغد معتدل على أغلب الأنحاء وأمطار بالسواحل الشمالية والعظمى بالقاهرة 27بعد أيام من الزواج.. شاب هندى يبيع زوجته مقابل ”موبايل”.. فيديورئيس الوزراء: بدأنا التحول لمجال النقل الجماعى ليكون أكثر توافقا مع البيئةمصر تدعو كافة الأطراف السودانية لضبط النفس وتغليب المصلحة العليا للوطنرئيس الوزراء من فرنسا: ”حياة كريمة” أول مشروع وطنى يخدم 58 مليون مواطنطقس الغد معتدل على أغلب الأنحاء وأمطار بالسواحل الشماليةمدبولي بفرنسا: مصر الوحيدة بالشرق الأوسط التي بها بنية تحتية ضخمة لتسييل الغازمحمد صلاح يهين مان يونايتد.. وريال مدريد القاتل على رأس عناوين صحف أوروباريجيم العشرة كيلو فى 10 خطوات.. هيخلصك من الدهون العنيدة خلال أسبوعينالبرهان يعلن حل مجلس السيادة الانتقالي ومجلس الوزراء وإعلان حالة الطوارئ في السودانالبرهان: حكومة كفاءات وطنية تتولى أمور الدولة حتى موعد الانتخابات يوليو 2023
فن

حورية فرغلى فى لايف: رجعت اتنفس من مناخيرى وأنا نايمة وداخلة على شغل كتير

النهار

خرجت الفنانة حورية فرغلى على متابعيها بـ"لايف" على صفحتها الشخصية بموقع "فيس بوك"، لتوجه الشكر لكل الجمهور الذى دعمها ودعا لها طوال فترة سفرها من أجل إجراء العمليات الجراحية فى أنفها بأمريكا، وأيضاً بعد عودتها، وطمأنت المتابعين على حالتها الصحية وآخر تطوراتها".

وقالت حورية فرغلى في الـ"اللايف": "كل سنة وانتوا طيبين، ميرسى أوى على كمية الرسائل اللى عمالين تبعتوهالى، شكراً على دعمكوا ليا ودعواتكوا وسؤالكوا عليا طول وأنا مسافرة وحتى بعد ما رجعت، أما تطورات العلاج والنقاهة فعاوزة أقولكوا إن أنا زى الفل، الدكتور مبسوط جداً وأنا مبسوطة جداً، حاستى الشم والتذوق رجعولى تانى وصوتى مبقاش مخنف وبقيت أنام وأنا بتنفس من مناخيرى".

وأضافت حورية: "الحمد لله يا رب، ربنا رجعلى النعمة دى تانى، أنا بس بحب اطمنكوا إن أنا زى الفل وعندى كمية طاقة كبيرة أوى وأنا داخلة على شغل كتير، هتبقى مفاجأة بالنسبة ليكوا وأنا دايما معوداكوا أن مش بعمل حاجة عادية".

البنك الأهلي المصري
البنك الأهلي المصري